

Τα Gulfstream G550 και Gurlfstream V είναι μοντέλα με ίδιες διαστάσεις και ουσιαστικώς η τροποποίηση του δεύτερου σε παρεμφερή έκδοση του EA-37B, δεν αντιπροσωπεύει μεγάλη πρόκληση. Βεβαίως το κόστος είναι σημαντικό – για την ακρίβεια ανάλογο των επιχειρησιακών οφελών που προσφέρει. Το ενεχόμενο κόστος, είναι δικαιολογημένο ακόμη περισσότερο, όταν πρόκειται περί επιτεύξεως ενός σοβαρού επιχειρησιακού άλματος.
Η Πολεμική Αεροπορία είναι διαρκώς εστιασμένη στην δύναμη μαχητικών, αφιερώνοντας σε αυτήν κάθε φορά το μείζον των πόρων της, με αποτέλεσμα να υστερεί χαρακτηριστικώς στους λεγόμενους “πολλαπλασιαστές ισχύος” στρατηγικής σημασίας. Εκεί, εμφανίζεται εντελώς “αδιάβαστη”, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την μοίρα που έχει επιφυλάξει στα συστήματα ΑΣΕΠΕ EMB-145H Erieye ή την απουσία αεροσκαφών Ηλεκτρονικού Πολέμου από το δυναμικό της, έναντι των σύγχρονων αεροπορικών δυνάμεων. Παραμένει έτσι μία δύναμη όχι συνολικώς ανεπτυγμένη και συγκριτικώς υστερούσα στους επιμέρους πυλώνες ισχύος.
Πάμε για “θόλους” αλλά επί 4 χρόνια “παλεύουμε” για υπογραφή FOS στα ΑΣΕΠΕ
