
Η Γενική Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών, Μάιρα Μυρογιάννη, επισκέφθηκε την Πράγα, στις 18.5 – 20.5.2026, όπου συμμετείχε στο Forum Greece and Czechia: Unlocking Potential, ενώ πραγματοποίησε σειρά επαφών με εκεί ομογενειακούς και ακαδημαϊκούς φορείς, καθώς και με τσέχους ομολόγους της.
