
Να ανακηρυχθεί το 2026 «Έτος Ιωάννη Καποδίστρια» – Κάλεσμα ενότητας από την Ομοσπονδία «ΟΔΥΣΣΕΥΣ»του τόπου καταγωγής μας και ας ζητήσουμε από την Ελληνική Κυβέρνηση να ανακηρύξει το 2026 ως «Έτος Ιωάννη Καποδίστρια».Πάνος Γεωργόπουλος Πρόεδρος
Αρετή Αραβαντινού Γραμματέας
