Στηρίξτε το Pontos News
Επιλέξτε μας ως προτιμώμενη πηγή στην Αναζήτηση Google
Προσθήκη πηγής
Με επιτυχία και ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή μελών πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 21 Ιουνίου οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Ποντίων Νίκαιας-Κορυδαλλού για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Στην εκλογική διαδικασία έδωσαν το «παρών» 118 μέλη, αριθμός που, όπως επισημαίνεται, αντιστοιχεί στη συντριπτική πλειοψηφία των οικονομικά τακτοποιημένων μελών του συλλόγου, επιβεβαιώνοντας το ισχυρό ενδιαφέρον και τη διαρκή στήριξη προς το έργο της Ένωσης.
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, κατόπιν πρόσκλησης της πλειοψηφούσας συμβούλου Ελένης Μακρή–Συμεωνίδου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, κατά την οποία συγκροτήθηκε επισήμως σε σώμα για τη διετία 2026–2028.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναλαμβάνει καθήκοντα με στόχο τη συνέχιση και ενίσχυση της πολιτιστικής και κοινωνικής δράσης της Ένωσης, καθώς και τη διαφύλαξη και προβολή της ποντιακής παράδοσης. Παράλληλα, τα μέλη του υπογραμμίζουν τη σημασία της συλλογικότητας, της διαφάνειας και της υπευθυνότητας στη νέα θητεία.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη των μελών του νέου Δ.Σ. και της Εξελεγκτικής Επιτροπής, ενώ το σωματείο εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς όλα τα μέλη που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, τονίζοντας ότι η ενεργή συμμετοχή αποτελεί θεμέλιο για τη συνέχιση και την ανάπτυξη του συλλόγου.



