«Η ελληνική ναυτιλία έχει απολαύσει τη στήριξη όλων των ελληνικών κυβερνήσεων από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου» επισήμανε ο Αθ. Λασκαρίδης.
Ενδεικτικά, ανέφερε επενδύσεις σε αερογραμμές, βιομηχανίες, τράπεζες υποδομές, αεροδρόμια και άλλα που «γεννήθηκαν χάρη στα εισαγόμενα ναυτιλιακά κεφάλαια».
Για τη δωρεά ως στάση ζωής ο Αθ. Λασκαρίδης υπογράμμισε ότι «οι πρώτοι που υιοθέτησαν τη διάθεση σημαντικού μέρους της περιουσίας τους στην πατρίδα ήταν οι Νιάρχος και Ωνάσης».
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, στρατηγός Δημήτριος Χούπης, τόνισε ότι το νέο κτήριο «αποτυπώνει τη μετάβαση των Ενόπλων Δυνάμεων στη νέα επιχειρησιακή εποχή. Διαμορφώνεται μια νέα πραγματικότητα όπου η πληροφορία αναδεικνύεται σε στρατηγικό κεφάλαιο» για τις Ένοπλες Δυνάμεις και την εθνική άμυνα, εξήγησε, και τόνισε πως «η κυβερνοασφάλεια είναι προϋπόθεση εθνικής ανθεκτικότητας».
Ευχαρίστησε το «Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης» ενώ χαρακτήρισε τη δωρεά κρίσιμη για το έργο των Ενόπλων Δυνάμεων.
Υπενθυμίζεται ότι η θεμελίωση του κτηρίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024. Η ανέγερση έγινε με αποκλειστική δωρεά του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», ύψους 5.000.000 ευρώ, και αποτελεί σημαντική επένδυση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων του ΓΕΕΘΑ στους τομείς της Πληροφορικής και του Κυβερνοχώρου.
Στην τελετή των εγκαινίων παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, υπουργοί και υφυπουργοί, βουλευτές και εκπρόσωποι της στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
• Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ.


